Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną i stacjonarnie
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną i stacjonarnie oraz określa zasady sprzedaży produktów firmy Patrycja Różańska-Zając z siedzibą przy ul. 1 Sierpnia 38A, 02-134 Warszawa, o numerze NIP: 526-217-22-13.
- Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Patrycja Różańska-Zając, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Patrycja Różańska-Zając, NIP: 526-217-22-13, ul. 1 Sierpnia 38a/1, 02-134 Warszawa, zwaną dalej Sprzedawcą. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy pod adresem e-mail: larimarpilates@gmail.com (zwany dalej „Usługodawcą”).
- Ze Sprzedawcą/ Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
- poczty e-mail: larimarpilates@gmail.com
- telefonicznie: 884-881-108
- Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 02.11.2024
- Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym – zwanym dalej Konsumentem, a Sprzedawcą/Usługodawcą prowadzącym sklep internetowy o adresie elektronicznym https://larimarpilates.pl
- Wymagania techniczne do prawidłowego funkcjonowania systemu teleinformatycznego jakim posługuje się Sklep: połączenie z siecią Internet, przeglądarka internetowa lub odpowiednia aplikacja, posiadanie i podanie adresu email umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.
- Sprzedawca/Usługodawca oświadcza, że w ramach świadczenia usług opisanych w Regulaminie, Użytkownik ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Sprzedawca/ Usługodawca oświadcza, że świadczy usługi drogą elektroniczną i stacjonarnie zgodnie z Regulaminem.
- Klientem może być każda osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia powyżej 13 roku życia posiadająca zgodę swojego prawnego opiekuna lub osoba niepełnoletnia poniżej 13 roku życia przebywająca w gabinecie/na sali ćwiczeń pod opieką swojego prawnego opiekuna lub osoby przez niego wyznaczonej.
- Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
Sklep – sklep internetowy działający pod adresem elektronicznym https://larimarpilates.pl;
Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje rejestracji lub /i zakupu w Sklepie;
Sprzedawca/Usługodawca– Patrycja Różańska-Zając, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Patrycja Różańska-Zając, NIP: 526-217-22-13, ul. 1 Sierpnia 38a/1, 02-134 Warszawa;
Konsument – zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeksu Cywilnego osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; Czas realizacji zamówienia – to czas, który liczy się od momentu potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji, a kończy się w momencie otrzymania zamówionego towaru przez Konsumenta;
Koszyk – element Sklepu, za pomocą którego Użytkownik precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności, itp.;
Strona Produktowa – strona w Sklepie, na której przedstawione są informacje na temat oferowanego produktu;
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą.
§2 Rejestracja i logowanie
- Warunkiem dokonywania zakupów w Sklepie jest wypełnienie formularza dotyczącego adresu dostawy zamówionej usługi. Wymagane w formularzu dane to: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu oraz adres email.
- Podanie danych, o których mowa w punkcie 1, jest konieczne dla realizacji zamówień składanych przez Użytkownika w Sklepie i nie będzie w inny sposób wykorzystywane niż do realizacji sprzedaży w niniejszym Sklepie. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w innym celu niż powyższy znajdują się w zakładce Polityka Prywatności.
- Złożenie przez Użytkownika zamówienia, pociąga za sobą obowiązek zapłaty za wybrany towar lub usługę, w wysokości określonej w zamówieniu.
- W celu rozwiązania umowy o prowadzenie konta w Sklepie, Użytkownik powinien przekazać taką informację do Sklepu za pomocą poczty elektronicznej, tradycyjnej lub telefonicznie.
§3 Składanie zamówień
- W celu złożenia zamówienia, zamawiający powinien korzystać z najnowszych wersji przeglądarek internetowych. Powinien mieć włączoną obsługę Java Script oraz obsługę plików Cookies.
- Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta po podaniu przez konsumenta obowiązkowych danych, kliknięciu opcji „Kupuję i płacę” oraz dokonaniu zapłaty ceny.
- Z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji Sprzedawca/Usługodawca wysyła potwierdzający e-mail.
- Sprzedawca/Usługodawca zrealizuje zamówienie po dokonaniu przez Ciebie zapłaty i potwierdzeniu Twojego zamówienia. Termin na opłacenie zamówienia wynosi 3 dni , po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
- Zamówienia są realizowane w terminie od 3 do 7 dni, od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Przez realizację rozumie się wysyłkę zamówienia. Jeśli zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane w tym terminie, otrzymasz informację od Sprzedawcy/Usługodawcy.
- W ramach potwierdzenia zamówienia Sprzedawca/Usługodawca potwierdza dostępność towaru. Z chwilą potwierdzenia dostępności towaru i ustalenia terminu, Sprzedawca/Usługodawca potwierdza zamówienie.
- Umowa sprzedaży między Konsumentem a Sprzedawcą/Uslugodawcą zostaje zawarta z chwilą otrzymania wiadomości email, jaką przesyła Sprzedawca/Usługodawca po złożeniu zamówienia przez Konsumenta. Email zawiera potwierdzenie otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami zamówienia. Z chwilą otrzymania powyższej wiadomości email, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
- Użytkownik może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę. Użytkownik łączący się z Internetem spoza terytorium Polski, może mieć ograniczony dostęp do niektórych informacji o produktach, więcej o tych ograniczeniach można się dowiedzieć z Polityki Prywatności. Użytkownik składa zamówienie poprzez wskazanie produktu na Stronie Produktowej, którym jest zainteresowany – polecenie „Dodaj do koszyka”, a następnie w Koszyku w kolejnych krokach wskazuje sposób odbioru i płatności za zamówienie.
- Przez skuteczne złożenie zamówienia należy rozumieć proces przejścia wszystkich 4 etapów (kroków) składania zamówienia i zatwierdzenie przyciskiem ‚Zamówienie’. Potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku ‚Kontynuuj zakupy’ wiąże się z obowiązkiem opłacenia zamówienia. nie będzie już można dokonać zmian w koszyku. Dla realizacji zamówienia koniecznie jest podanie adresu dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
- Podanie danych takich jak: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres email, numer telefonu, jest całkowicie dobrowolne.
- Sposób porozumiewania się z Użytkownikiem odbywa się za pośrednictwem: poczty elektronicznej, smsa, telefonu.
§4 Ceny towarów
- Sklep zamieszcza informacje na temat swojej oferty na Stronach Produktowych i oferuje towary i usługi znajdujące się w bazie Sklepu za pośrednictwem Internetu.
- Ceny na stronie Sklepu zamieszczone przy oferowanym produkcie na Stronie Produktowej są cenami brutto zwolnione z opłaty podatku vat i podawane są w złotych Polskich; nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów dostawy. Koszty dostawy określone są w zakładce ‘Koszty dostawy’.
- Ceną wiążącą i ostateczną produktu jest jego cena podana na Stronie Produktowej w chwili składania zamówienia przez Użytkownika.
- Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia obejmująca cenę produktu, koszty przesyłki, przedstawiana jest po dokonaniu przez Użytkownika wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności – w trzecim kroku Koszyka.
- Sklep może udostępniać ofertę promocyjną, na podstawie której ceny towarów lub usług będą obniżone. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
§5 Formy płatności i dostawy
- Płatność za zamówiony towar i usługi odbywa się automatycznie (za pośrednictwem www.przelewy24.pl). Formy płatności: przelew natychmiastowy, płatność kartą, płatność gotówką. Bieżące formy płatności określone są na stronie ‘Formy płatności’.
- Wysyłka Produktu odbywa się za pomocą poczty elektronicznej, bez dodatkowych opłat.
- Dostawa zamówionych towarów i usług odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§6 Realizacja zamówień
- Przez zrealizowanie zamówienia należy rozumieć dokonanie wszystkich etapów realizacji: od rozpoczęcia procesu realizacji zamówienia przez Sklep, poprzez przekazanie produktu formą elektroniczną lub na życzenie Konsumenta poprzez firmę kurierską, do przekazania przesyłki Konsumentowi.
- Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca wysyła Konsumentowi email potwierdzający zamówienie, który zawiera wszystkie istotne warunki zamówienia. Z chwilą otrzymania powyższej wiadomości email, zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po zawarciu Umowy.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
- Sklep ma obowiązek dostarczyć Użytkownikowi towar wolny od wad.
§7 Warunki reklamacji (zgłoszenie wad rzeczy sprzedanej)
- Od 25 grudnia 2014 r. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określa ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej: larimarpilates@gmail.com
- W sytuacji wystąpienia wady, Konsument powinien niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę/Usługodawcę o wykryciu wad podając swoje imię, nazwisko, nr zamówienia lub numer rozliczenia (faktura) wraz ze wskazaniem żądania w stosunku do reklamowanego towaru lub usługi.
- Konsumentowi przysługuje prawo żądania:
– Wymiany towaru na nowy,
– Naprawy towaru,
– Obniżenia ceny,
– Odstąpienia od umowy o ile wada towaru jest istotna. - Sprzedawca/Usługodawca ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do żądań Konsumenta.
§8 Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu odesłania rzeczy do Sprzedawcy oraz jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę/Usługodawcę, Sprzedawca/Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Podpisany formularz odstąpienia od umowy (wzór) powinien zawierać: imię i nazwisko klienta, dane do przelewu, datę zakupu bonu oraz datę odstąpienia od umowy, numer zakupionego vouchera oraz cenę zakupu. Formularz należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: larimarpilates@gmail.com
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy/Usługodawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę/Usługodawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca/Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
- Sprzedawca/Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku rozpoczęcia wykonywania usługi przez Sprzedawcę/Usugodawcę, Konsument traci prawo odstąpienia od umowy.
§9 Brak prawa do odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; W związku z powyższym uprzejmie informujemy, że usługi zakupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi; usługi zakupione w sklepie internetowym podlegają zwrotowi zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
§10 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres email, numer telefonu, login oraz hasło), podanych przez Klienta w ramach rejestracji lub składania zamówienia w Sklepie, jest Sprzedawca, tj. Patrycja Różańska-Zając, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Patrycja Różańska-Zając, NIP: 526-217-22-13, ul. 1 Sierpnia 38a/1, 02-134 Warszawa.
- Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich poprawiania.
- W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowych zgód, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep lub partnerów handlowych Sklepu w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie lub u partnerów.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane w zakładce Polityka Prywatności.
§11 Standardy higieniczne
- Gabinet ściśle przestrzega wymogów sanitarnych sanepidu w zakresie utrzymania porządku, obowiązku dezynfekcji powierzchni oraz wytycznych.
- Stanowisko przeznaczone dla klienta jest dezynfekowane po każdej wizycie.
- Narzędzia używane w Zabiegach są jednorazowe lub wielorazowe poddawane sterylizacji.
- Do sterylizacji, dezynfekcji i czyszczenia używane są wyłącznie środki dopuszczone do stosowania w salonach beauty.
§12 Umawianie wizyt
- Sprzedający/Usługodawca zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych Usług, zwłaszcza w przypadku klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na wizycie w umówionym terminie.
- O zadatku i jego kwocie klient zostanie poinformowany przed umówieniem wizyty.
- Sprzedający/Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i wykonania Usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 3 razy nie stawili się wcześniej na wizycie w umówionym terminie.
- Odwołanie umówionej wizyty musi nastąpić z minimum 48 godzinnym wyprzedzeniem drogą telefoniczną, sms lub e-mail i musi zostać potwierdzone przez Sprzedającego/Usługodawcę. W przeciwnym razie voucher lub jego część przepada.
- Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie.
- W przypadku spóźnienia klienta Sprzedający/Usługodawca zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
- W przypadku spóźnienia klienta Sprzedający/Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli osiągnięcie pożądanego przez klienta efektu nie będzie możliwe w skróconym czasie. W tym przypadku Sprzedający/Usługodawca zachowa ewentualny zadatek wpłacony wcześniej przez klienta.
- Jeśli Sprzedający/Usługodawca odwoła umówioną wizytę, a został wpłacony zadatek, zostanie on zwrócony klientowi.
- Jeśli wykonanie Usługi opóźni się z winy Sprzedający/Usługodawca Usługa nie zostanie skrócona.
§13 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych klientów jest Sklep.
- Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług).
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
- Odbiorcami danych osobowych będą podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Dane osobowe klienta mogą podlegać profilowaniu.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
§14 Płatności
- Klient ma możliwość płatności za Usługi gotówką, przelewem bankowym.
- Zadatek należy uiścić na numer konta: 81 1140 2004 0000 3302 8038 6085.
- Cennik Usług dostępny jest na stronie https://larimarpilates.pl/
- Sklep zastrzega sobie prawo do dowolnego przyznawania rabatów.
- Sklep zastrzega sobie prawo do organizowania promocji, których zasady określone będą we właściwych regulaminach promocji.
- Rabaty i promocje nie łączą się, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
§15 Vouchery, Karnety
- Sklep prowadzi sprzedaż karnetów i voucherów.
- Karnety uprawniają do odbycia określonej karnetem liczby takich samych Zabiegów, w określonym na karnecie czasie.
- Karnety i vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Zabieg umówiony w ramach karnetu lub vouchera na którym klient nie pojawi się bez wcześniejszego odwołania rezerwacji, przepada i zostaje odliczony od liczby zabiegów na karnecie. Pozostałe zabiegi w ramach karnetu wciąż mogą zostać wykorzystane.
- Karnety nie mogą zostać przekazane innej osobie.
- Vouchery na okaziciela mogą zostać przekazane innej osobie.
§17 Sprawy nieuregulowane regulaminem
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie danych osobowych oraz inne właściwe przepisy.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks Postępowania Cywilnego. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez: Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie działające przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, Rzeczników Praw Konsumentów, Federację Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Informacje o sposobach dostępu do ww. trybów i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.
§18 Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Sprzedawcy/Usługodawcy, a także pod adresem internetowym: https://larimarpilates.pl
- Sprzedawca dopuszcza prawo zmian niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności:
– zamiany przepisów prawnych dotyczących prawa konsumenckiego i handlu elektronicznego,
– zmiany form płatności,
– zmiany sposobów dostawy,
– zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej. - Zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na złożone i realizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.
- W przypadku kwestii spornych nieuwzględnionych w Regulaminie Sklep zobowiązuje się do podjęcia próby polubownego ich rozwiązania.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacja o zmianach zostanie opublikowana na jego stronie internetowej, co najmniej 14 dni kalendarzowych przed terminem, w którym zmiany zaczną obowiązywać.
- Niniejszy Regulamin został opublikowany dn. 02 listopada 2024 r.